Nekad Jäger | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drkebab

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074075876/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? DrKebab#1000

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Palme Han kommer från buthan och växte upp där tills han blev 10 då han fick chansen att resa till sverige med sin far. Dom första åren i sverige var svåra och tunga och dom led av fattigdom fast när olof fyllde 16 så fick han sitt första jobb på mekonomen som lyfte upp familjen så dom kunde ha råd att flytta till ett bättre område efter det så levde olof ett ganska normalt liv och åkte till jobbet varje dag och hängde med polarn och gjorde dagliga saker men sen fick olof sparken efter dom hade fått reda på han hade jobbat svart då vände så olof till det kriminella med sin andra polare lantz

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive i mer en ett år och har tagit en paus från fivem men jag vet hur det fungerar med rpn och är också erfaren med med det och allt jag vill är att göra roliga scenarion och bidra med bra och rolig rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? om sagt så kommer jag bidra med rolig och utvecklade scenarion där alla finner något roligt eller intressant och kan bli nöjda med vad än scenariot blir

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar med all makt att man motparten inte ska vinna ett scenario vilket är väldigt tråkigt och folk inte bordegöra utan att ta det roliga ut ur scenariot att acceptera att man inte alltid vinner

Hur hittade du Unive? av en polare

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP , Vad kan du bidra med till serverns RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka