Drkebab
Icke Medlem
- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo södergrann
Vad heter du på discord? Jäger#1000
Vad heter personen du ska anmäla på discord? Vet inte men hans steam är LioL
Vad har han gjort fel? jag och mina polare stog stilla och inte gör någon ting eller blockerar något så kommer det en ambulans i 200kmh och kraschar in i mig och då tar mina polare och fråga om det gick bra och rpade lite och då frågade dom om han skulle hjälpa mig som han hade kraschat in i men då säger han att det är deras problem när han är sjukvårdare så då säger min polare att han är dåligt på sitt jobb och efter och då blir han bannad för suntförnuft sen kommer han till mig och frågar om jag mår bra och säger sådär och förut så skreav jag /me sätter på plåster och balsam sen åker jag för att jag hade en viktig sak att göra och då bannar han mig för powergaming
Har du bevis? nej men mina 2 polare var med och kan voucha
Va någon annan med i händelsen? jag mina 2 polare och andra sjukvårdare
Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej
Vad heter du på discord? Jäger#1000
Vad heter personen du ska anmäla på discord? Vet inte men hans steam är LioL
Vad har han gjort fel? jag och mina polare stog stilla och inte gör någon ting eller blockerar något så kommer det en ambulans i 200kmh och kraschar in i mig och då tar mina polare och fråga om det gick bra och rpade lite och då frågade dom om han skulle hjälpa mig som han hade kraschat in i men då säger han att det är deras problem när han är sjukvårdare så då säger min polare att han är dåligt på sitt jobb och efter och då blir han bannad för suntförnuft sen kommer han till mig och frågar om jag mår bra och säger sådär och förut så skreav jag /me sätter på plåster och balsam sen åker jag för att jag hade en viktig sak att göra och då bannar han mig för powergaming
Har du bevis? nej men mina 2 polare var med och kan voucha
Va någon annan med i händelsen? jag mina 2 polare och andra sjukvårdare
Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej