Accepterad izzy | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

izzy

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Izzy

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Izzy#3379

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 21:00 på var dagarna
helger 08:00 till 12:00

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra det enklare för stafsen för dom kna inte vara överallt så jag skulla banna eller kicka Dom som gör regel
brott i servern sen så skulle ja ta klipp på hela händelsen och visa för staffs så den som har gjort regelbrottet ska få länfre ban
Sen så skulla jag också försöka tillföra med en bra rp. Och hjälpa andra som har probelm eller är nya till det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att villja bli servervakt är att det är så himla tråkigt när man ser någon göra regel brott eller något liknade och inte kunna göra något åt det Så det är däför jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till så mycket så möjligt och för att under lätta för alla staffs

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag skulle kunna göra är att jag hade självklart böra med att banna alla som gör regelbrott eller som lallar sen så skulle jag självklart klippa det och visa till staffs. sen så skulle jag också försöka bidra med bättre rp till servern så att det blir en himla bra plats.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli server vakt för jag har så himla mycket erfarenhet inom jobbet och vet hur man ska göra för att var en riktigt bra servervakt jag har också varit mod ett långt tag så jag vet alla commandos och vet hur jag ska agera och vem som ska bli bannad sen så kan jag alla regler till punkt och prick

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill först och främst underlätta för alla staffs som finns sen så vill jag göra servern till en bättre plats att vara på för jag skulle kunna gör det eftersom jag hade fåt till gång till mer och kunna banna eller kicka.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandons för jag har varit mod i typ 3 månader som t.ex /sv ban /kick /toggleid /revive /dv osv

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka