Accepterad IzzTeyy | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IzzTeyy

Medlem
Utvecklare
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
220
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? izzteyy

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nicklas Berggren och han är 27 år gammal. Han växte upp på sin pappas bondgård tillsammans med hans mamma och syster. Nicklas var duktig i skolan och hjälpte sin pappa på fritiden. Efter att han gått ut grundskolan så flyttade Nicklas långt ifrån hans familj för att plugga. Nu försöker Nicklas hitta ett jobb, ända sedan han var nio år så har han velat jobba på Mekonomen. Då han har intresse av bilar och tycker om att vara med andra människor. Just nu tycker han om att bara köra runt i bilar och lyssna på musik då det hjälper mot depressionen han har haft sedan ung ålder. Han tycker även om att var med vänner och ha kul. Han är en lugn person, även snäll och omtänksam, dock är han väldigt trött och nere pga depressionen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag komnmer bidra med moget rp och kommer försöka ha så utvecklat rp som möjligt. Jag kommer även fösöka vara så aktiv som möjligt. Och efter som att jag har en del erfarenheter inom rp så kommer det göra upplevelsen både för mig och andra bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska fokusera på att vinna scenariot utan att rollspela mer så båda parterna kan ha kul. Alltså ska man kunna förlora scenarion och inte bara vinna för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag har vetat om unive väldigt länge då många har pratat om de men just då så körde jag på en annan server men när den stängde ner så visste jag inte riktigt vilken server jag skulle köra på. Jag provade på några serverar men de hade inte den rp nivån som jag förväntade mig, därför ville jag prova på unive.

1. Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
    :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka