Ej Antagen IzzTeyy | Chef-jobb ansökan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+++++++++rep . Han är nog den som är mest passande och förtjänt till arbetet. Under min tid så har ingen arbetat så hårt som honom. Tyvärr så blev du bitr dagen innan jag sade upp mig, men jag hoppas att du får möjligheten att visa din kompetens. Du är nog den som kan fortsätta det jag byggt upp bäst. Big up ti daj❤️

Han är min bästa vän sedan länge och har inget att tvivla om han. Han är stabil och vet vad han håller på med. Skulle bli så glad om du skulle bli Rikspolischef. +++++++rep på denna grabben. Du ser även hans långa bra initiativtagande i hur han vill utveckla polismyndigheten.

Vidare till muntlig intervju.

+rep Han är ju biträdande just nu av en anledning. Otroligt duktig polis, skulle ni ge han positionen så skulle kåren röra sig framåt.
Gör ett seriöst övervägande av denna grabb.

+++rep Jag har stor respekt för izzteyy jag tror att han kommer medföra en balans av det som varit med ett relevant nytänk utifrån kunskap om hur polisen sköts under nuvarande rikspolischef. Jag tror det är viktigt för polisen på Unive som organisation att personen kommer ur polisen men också har kunskap/erfarenhet från det arbete som bedrivits, pågår och att kasten inte blir för tvära med någon som ska in och ändra "allt" på ett bräde.

+rep IzzTeyy har jag känt ett jävligt bra tag nu. Han är en väldigt kompetent, smart och duktig kille. Han gör allt så strukturerat så att inte mycket alls går fel. Han som polis direktör skulle göra unives polismyndighet till en bra plats som den redan är nu. Genom att han gjort så satans mycket redan nu så kommer polismyndigheten att bli riktigt bra. Han har bra mycket erfareheter och kunskaper som polis. Efter mer än ett halvår så förtjänar han polisdirektörs positionen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka