Nekad Izzoo | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Izzoo

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismail

Vad är ditt discord namn? elchapotito.

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 1997

Berätta om din karaktär. Habib är adopterad av svenska föräldrar, Habib blev adopterad tillsammans med sin bror Osman, dem bodde hos sina adoptiva föräldrar i flera år tills Habib och Osman nådde 20 års åldern då började livet vända eftersom Osman som är Habibs bror hittade andra vänner och började gå in i det kriminella livet, Habib var en stenhård karaktär och hade själv gått igenom mycket i hans hemland men han var verkligen inte intresserad av det kriminella livet då han försökte få ett bra liv till sig i Sverige, en dag så ringer Habibs telefon och någon säger att Osman har blivit kidnappad och att dem nu kräver en lösensumma för att släppa Osman ,

Detta får Habib till att vända allt upp och ner, de första som han tänker är att han måste rädda sin bror, han börjar med att fråga folk runt omkring och alla tipsen leder till att Osman och hans kidnappare befinner sig i staden Unive, Habib ska nu ta sig till Unive för att bygga upp ett namn samt ta reda på vart hans bror Osman och hans kidnappare befinner sig.

Habib har utbildning som bilmekaniker men hans bror försvann direkt efter att Habib fick sitt diplom som mekaniker så därför hann Habib aldrig fullföra sin dröm, egentligen är den bara pausad tills han hittat sin bror och då får vi se om Habib kommer fortsätta sin barndoms dröm som en bilmekaniker eller om han går dem andra vägarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP, mycket skratt och Roliga scenarion för båda parterna, jag gillar att RPA med alla möjlga nästan så jag stoppar nästan överallt för att RPA lite här och där så att jag kan bygga upp min karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara självisk och tänka "jag måste vinna i alla scenarioer" utan man ska göra det som hade varit realistisk

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEAR RP - man ska vara realistisk att om jag nu hoppar ut från min bil och 3 killar kommer med pistoler mot mig och vill råna mig, så ska jag typ låta dem råna mig och inte bara säga nej eller typ springa darifrån, RDM & VDM = random deathmatch är inte okej att för exempel bara dra upp vapen och skjuta mot folk eller köra på folk med min bil utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat på många engelska servrar tidigare dock första gången på en svensk server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill jätte gärna utöka min RP och utnyttja min RP skills hos er, tacksam om jag kommer vidare :)

Nekad.
Anledning:
Omformulera och Utveckla frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka