Nekad Izzee | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Izzee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isidor sven magnusson

Vad är ditt discord namn? sAwuRaii

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nisse Mangusson, 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, hjälpsam, följsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tidigare truckförare, men vill prova på något nytt, har funderat lite på att försöka bli ordningsvakt

Vad kan du bidra med till serverns RP? trygga områden, alltid till tjänst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tillexempel ska kunna hamna i underläge för att göra olika scenarion mer trovärdiga.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja kört bil utan att tagit körkort, då lärde jag mig att man kunde och skulle! skaffa det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid reagera realistiskt, Man får inte döda eller köra på andra utan giltig RP-anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är nyfiken på att uppleva erat Community och ifrån allt jag sett har jag också förstått mig på visa regler mer osv.. men skulle säga att jag är en mogen chill kille som kommer behandla folk så som jag själv vill bli behandlad.

Nekad ansökan
Anledning: du behöver utveckla dina svar på dina frågor

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka