Accepterad IzY | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IzY

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
872
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Karlsson

Vad är ditt discord namn? IzY#0861

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1999

Berätta om din karaktär. David Tate, född 31:a Januari 1997, uppvuxen i Stockholm med sin ensamstående mamma efter att hans pappa lämna dem innan David hann fylla 2. David hade en ganska tuff uppväxt då han till o börja med inte hade nån faderfigur att se upp till vilket gjorde honom rätt utfryst och han hamnade utanför under hans skolgång. Han har alltid, trots hans dåliga uppväxt, varit duktig i skolan och gjorde rätt för sig. Under gymnasiet fick han sina första riktiga kompisar som han trivdes jättemycket med, han fick äntligen upp sin självkänsla och kände sig sedd. När han tog studenten märkte dock David att hans närmsta vän Fredrik hamnade på fel väg i livet och blev gängkriminell. David ville inte ha något med han eller den kriminella världen att göra så han valde en annan väg 2018. David valde att göra den militära grundutbildningen. Under hans tid under den militära utbildningen fick han lära sig allt man behöver veta om kriget kommer, men de va inte de ända han lärde sig. Nånstans under utbildningen fick han känna makten i att hålla och hantera vapen vilket fick David att tänka över livet. David insåg att de militära syftet med vapen va inte riktigt det han hade tänkt med ett vapen. Han kände att med den makten kan han göra allt. David tog därefter kontakt med sin kompis Fredrik om den sidan av världen och gav han ett förslag, att ge honom vapen i utbyte av en plats i hans gäng. Det David inte visste va att när han hade planerat allt med Fredrik om var, när och hur så var polisen där och stoppade David. David kände sig förråd av sin kompis och bestämde sig för att fly staden och starta upp på nytt i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Varit medlem på denna server tidigare men saknat de då rp nivån på majoriteten av spelarna är höga så ville tillbaka. Känner även att jag har mycket att ge ex. roliga scenarion, social rp och även bra aktivitet då jag spelar så mycket jag kan på fritiden. Kommer även att börja streama så fler och fler får denna servern och dess nivå på medlemmar och rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte hela tiden ska försöka vinna, utan att jag låter motpartens RPande leder situationen. Att man låter bådas RPande se vad slutsaken blir av de hela. Jag ska inte satsa allt för att jag ska bli den bästa.

Hur hittade du Unive? spelade förut på denna under en bra period vilket jag saknar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka