Accepterad IzY | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IzY

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
872
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Leagueoflurdur/

Ditt Hex-ID: 11000010c03a011

Vad är din discord tagg? imizy

Vem var det som bannade dig? Antar 320 men vet inte exakt

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 29253-a7db9c986c6f3cd27809e37ebdc3507d.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va mod på en streamer som inte spelade på unive, vilket jag valde att inte lägga av med under tiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Va inne på telefonen eftersom jag va på jobbet och fick meddelande att om jag är mod på drobz Twitch blir jag blackad. O visst ja jag kunde ha sagt upp de för att stanna men just där och då kände jag att varför skulle dem banna mig för de! Men ja sen så kollade jag dc och insåg att jag va bannad därifrån men då även från fivem. och då efter de så bytte jag server med nu inser att Unive va de bättre alternativet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Anser att de är rätt pga av att jag valde mod på twitch ist för att följa dem nya reglerna och lämna det för att vara kvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit blackad en gång tidigare för att spela på en annan server men de var ett tag sen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mer på mig själv och tänka mer på att jag vill spela på Unive ist och valt att lägga av som mod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer att hålla mig då uppdaterad hela tiden om nya regler och även tänka i förväg för vad som kan hända!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka