Accepterad IzY | Ansökan till Servervakt [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IzY

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
872
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? imizy

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Spenderar många kvällar och nätter inne på Unive då jag pluggar inom försvarsmakten som kan bli att jag inte är lika aktiv på dagarna plus att jag kan va tvungen att vara borta ibland men annars är jag inne så mycket jag kan på min lediga tid.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit avstängd 2 gånger där jag spelat på andra servers.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att avlasta staff lite då man själv som sv har koll på omgivningen runt omkring sig där man kollar om folk har bra rp och följer reglerna. Om folk runt omkring en lallar så kan och ska man som sv kicka för ex. lall då ihop om att dem förstår redan då, men om man ser nån som bryter mot reglerna som ska resultera i ban så ska man med bevis kontakta staff så att dem kan ta ett beslut om varning alt. en ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Känner att jag har under senaste tiden haft mycket lallare runt omkring mig utan att något hände dem för de fanns varken staff eller sv i närheten där jag hade velat sett konsekvenser. Sen samt så tror jag att jag har ett enormt sinne för rätt o fel om regler o sunt förnuft från mitt jobb vilket gör att jag tror jag hade passat som det. Sen har jag även planer och mål att söka till staff i ett senare skede.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse som en sv kan göra är att använda permsen till egen vinning ex. att använda toggleid för att få en överblick på hur många som är med i scenariot som inte "syns" för ögat. Sen kan även sv abusa genom att revva sig själv i scenarion för egen vinning eller om man inte orkar åka och köpa mat och vatten. Ett till ex är att man kickar eller bannar folk i scenarion för egen vinning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka