Nekad izrys | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

izrys

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? Izrys#4773

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 900 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker om att driva ett företag som har med bilar och göra och det är det som gör att jag vill ansöka till chef över Brittas lyx bilar. Man möter alltid på nya folk som man har aldrig sett eller hört förut som kanske är trevliga och blir vän med tillslut vem vet. Jag tycker om att va social mot folk och alltid vilja ha ett jobb där man möter nya folk och kan utveckla sin rp från det. Jag har intresse för försäljning och tycker att Brittas passar mig perfekt för det är bilförsäljning som jag har drömt om.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som försäljare innan och har varit anställd på Brittas för ett bra tag sedan då en som hette Tobbe Trollkarl jobbade som chef där. Jag fick lära mig väldigt mycket inom bilförsäljning och hur det fungera hos Brittas. Jag har varit chef över ett företag innan som jag arbeta med i 3 år tills jag gick över till något annat. Jag vad lärde mig där va hur man hållde en stabil inkomst och hur man säljde smart och gick plus inom företaget. Så jag har en väldigt bred erfarenhet inom försäljning och jag vet hur man kan hålla ett företag stabilt. Min omsättning från det företaget va någonstans vid 6 tusen och gick väldigt bra senare slutet dom 2 åren, jag hade 3 anställda som jobbade och lärade ut dom hur det är inom försäljning.

Berskiv din karaktär? Johan Bengtsson är en väldigt snäll person som vill andra väl och älskar att hjälpa till folk. Han kan bli lite folkskygg när det kommer till höga mängder av folk men han brukar hantera läget ganska bra dom flesta situationerna. Johans bakgrund har varit ganska tragisk för att hans farsa dog av sjukdomen cancer men han försökte inte tänka så mycket för det för att inte hamna i depression.

Hur ofta kommer du vara inne? Under vardagarna så kommer jag kunna va inne någonstans vid 3-4 timmar beror på om inget kommer imellan. På helgarna brukar jag spendera dom flesta timmarna framför dator skärmen så jag kommer rätt så aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka