Nekad izrys | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

izrys

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/svart/

Ditt Hex-ID: 110000116d1fb7f

Vad är din discord tagg? Izrys#4773

Vem var det som bannade dig? botMelwin

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag riktade en pistolaktig sak mot en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid torget garaget och hade lämnat in min bil för att va med min vän som är polismannen alltså samt så har vi det tråkigt så jag riktar en pistolaktig sak mot han och han riktar tazer igenom fönstret och han åker iväg och jag bryr mig inte så mycket för det va min vän. Klockan va någonstans vid 4 på natten och det va ingen typ inne och vi hade det väldigt tråkigt jag och han bestämde oss att ha lite kul vid torget när det va helt dött men en admin dyker upp vid det tillfället och jag får ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom min vän riktade tazern först mot mig så jag riktade en pistolaktig sak mot han.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Undvikt denna situation och gått min egna väg istället för att detta skulle hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja använda mer suntförnuft och gå in i såna situationer. klockan va 6 på morgonen och det var typ 10 personer inne på servern och vi hade inget att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka