Accepterad izablyat | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

izablyat

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867004888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tommy

Vad är ditt discord namn? Tåmy#5323

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Hans namn är tommy och vill bli bilförsäljare, polis eller kriminell. Har ganska svårt för att prata svenska beter sig konstigt är dålig på att köra bil. Gillar att prata och inte är så rädd. Han försöker visa vad han kan och försöker vara så cool som möjligt. Min karaktär kommer vara alvarlig och är typ 20 år gammal om jag minns rätt. Han har rynkor och svart hår. Vill ha många kompisar försöker rp så bra som möjligt och tycker om att hänga på torget. Om hans kompis skulle skada sig så skulle han för det mesta skratta men om han ser att han har mycket ont så kommer han kalla på hjälp. Om han ser någon som ligger död på marken så kommer han kolla vad som är fel. Min karaktär är en glad person men kan bli arg lätt och har svårt att andas. Min gubbe gilla loka och mackor det är hans favorit mat. Min gubbe heter Ångmar Kåtråtta. Min karaktärs favorit bil är Audis han tycker dom är super cola. Min gubbe tycker om att köra bil för att han tycker det är roligt att köra lite för snabbt men han blir tagen och får böter då blir han ledsen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive eftersom att jag ger mycket glädje tycker det är kul att prata med folk i rpandet och jag har kört på unive innan och tycker det är en riktigt bra och folkrik server. Och jag ger bra rp till servern, i alla fall från mig. Jag vill dessutom kunna jaga i servern som jag gjorde förut innan min wl försvann.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker servern har bra rp när jag körde på den förut och nu vill jag köra på servern igen. Jag slutade köra på servern eller tog en paus från den eftersom att min voice chat inte fungerade. Jag är också bra på att rpa och jag har 372 timmar på fivem.

Hur hittade du Unive? Först när jag hittade servern så läg den längst upp på listan i rekomenderade nu hittade jag den igen när jag gick in på fivem i senaste spelad eftersom att jag inte hade kört i en annan server på min paus och jag vet att servern har bra staff och rp så jag vill börja på den igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli riktigt bra på det, alltid ha högt rankad rollspel, följa reglerna och alldrig bli bannad från en server. Men jag är inte intresserad i riktigt rollspel som jobb eller på en konsär eller något liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att ha så bra rp som möjligt, inte bli bannad. lyckas bli kriminell eller ha ett bra jobb som jag kan få mycket pengar från och bara ha kul och ha bra rp med mina kompisar på unive. Jag vill också bli jaktmästare på unive och man får inte jaga utan et wl.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte aktivt i någon annan server jag har bara tagit en paus från rp/rollspelande eftersom att min mikrofon inte fungerade ingame så jag blev sur och tog en paus.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det och kommer inte be om att ni ska läsa min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka