Accepterad izablyat | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

izablyat

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: izablyat

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867004888/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: izablyat

Vad är din discord tagg? izablyat#5323

Vem var det som bannade dig? eran anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The anticheat ban you for WaveBite : Spawned Mass Vehs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen staff bannade mig men era staffs eller supports sa till mig att göra en ban överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte spawna min cyckel och ingen hände så jag klickade igen och inget hände så fortsatte jag så eftersom jag inte viste att dom skulle komma sen trodde att det var en bugg eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med cycklarna

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft någon tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väntat på att den spawnade istället för att bli sur eftersom inget kommer och sen klicka 5 gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska klicka en gång på min cyckel och inte fler för då blir jag banad av erat anticheat

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka