- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274078377
Ditt Hex-ID: 110000112b466a9
Vad är din discord tagg? sosspopp#7916
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade trycka på "avsugning" i animationsmenyerna, letade efter en "puss-animation" istället.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom fram en kille som gav mig pengar och ville ha en puss. Jag skulle ge han en puss men råkade ta fel i menyn.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja lite felaktig men såklart dumt från min sida också, jag ska vara mer nogrann i framtiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...har ej blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer försiktigt/nogrann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000112b466a9
Vad är din discord tagg? sosspopp#7916
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade trycka på "avsugning" i animationsmenyerna, letade efter en "puss-animation" istället.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom fram en kille som gav mig pengar och ville ha en puss. Jag skulle ge han en puss men råkade ta fel i menyn.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja lite felaktig men såklart dumt från min sida också, jag ska vara mer nogrann i framtiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...har ej blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer försiktigt/nogrann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
Har du läst våra regler? Ja