Nekad iwzon | Ban Överklagan [Snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iwzon

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hyenan215/

Ditt Hex-ID: steam:11000011364b3db

Vad är din discord tagg? iwzon

Vem var det som bannade dig? Snake & Exritez

Bild på banmeddelande: b9168b7e07d7bf01a812ad724d394045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han som har kontaktat er har ljugit massor för er. Jag har bevis och allt på när han hotar mig och där jag inte ens svarar tillbaka. Har aldrig doxat eller hotat någon. Tycker de drygt att det blir såhär utan att ens prata med mig om vad som hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ba fick upp att jag blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja absolut har aldrig hotat eller hotat honom. Har klipps på allt !!. När vi pratar osv. När han hotar inte bara mig alla i samtalet. Och massor av grejer. Vi har aldrig hotat honom eller doxat han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej har inte gjort något va rättvisa och prata med mig förklara saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Han kontakta oss hela tiden och ringde och försökte lösa det. Vår poäng med att ens prata med honom va för att förklara varför vi inte ville spela med honom mer efter det vi fick reda på om hans dom som han öppet själv pratat om. Sedan började han bli arg och hota oss för att vi svek honom. Sen kidnappa vi honom ingame för att sparka oss från gänget och vi gick efter saker han sagt. Om man sviker varandra osv ska man slå dem och förnerda dem osv. Vi gjorde det vi kom överens om. Har det på klipp också när han säger sånt. Sedan begick han ett regelbrott som vi hoppa på för att han hoppa på oss för att vi inte ville spela med honom mer för hans dom och börja ljuga om massa saker. När han blev bannad blev han desperat och började muta / erbjuda pengar som knivar på cs och gorilla osv. Vi tackade nej endå. När han märkte att det inte fungera blev han ännu mer arg och hota och skrek osv. Och nu sitter vi här bannade för dox och hot ?. Hur fungerar det ???

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka