Accepterad IWTD | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IWTD

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013252496/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: IWTD och runt kl: 3:29

Vad är din discord tagg? Sephra#9790

Vem var det som bannade dig? 1Alexx

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag ställde mig upp snabbt efter en bil krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde 50 km i timmen med en epa med min polare och så kommer det en bil som turbar 200 genom staden och krockar rakt in i oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är dels mitt fel fast samtidigt så är det den andra personens fel eftersom att det var han som körde 200 och krockade in i mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev felaktigt bannad förra gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lagt mig på marken och väntat och inte sprunigt fram och skrikit på killen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska glömma bort att lägga sig ner och vara mycket lugnare för att jag väldigt upphetsad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka