Nekad iwouldrun2 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iwouldrun2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? iwouldrun2

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Stenqvist och är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättviss, generös och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Som barn har Johan alltid viljat bli polis och nu ska äntligen få testa på det, som polis kommer jag alltid vara rättvis och göra allt i min makt så att kriminalitet inte fortsätter och jag ska sätta ditt alla kriminella jag kommer ta jobbet på största allvar. Jag hoppas och vill att det ska ske stora ändringar i Unive och att det kommer vara vi poliser som styr och ställer det ska inte vara lätt för dem kriminella att göra pengar eller att ha lyxbilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Svensk Polis kommer jag självklart att göra skillnad genom att ta fast brottslingar som alltid begår brott, jag kommer göra skillnad i staden och göra den så säker som möjligt så att alla känner sig trygga, ifall det är något som jag tycker skulle kunna bli bättre kommer jag också at meddela det till er direkt. Jag kommer se till att vara väldigt på dem kriminella och alltid stanna och visitera dem när dem beter sig konstigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att acceptera i vissa scenarion att jag förlorar t.ex ifall någon drar fram ett vapen och försöker råna mig så kommer jag ge grejerna direkt för att det ska vara så realistiskt som möjligt. Ett annat scenario kan vara att flera personer kommer emot mig och vill slå mig självklart kommer jag inte försöka slå någon utan kommer direkt att försöka springa därifrån och om det inte skulle gå skulle jag bara brösta situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja, men ifall det krävs kommer jag att lämna dem andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, att man inte ska lämna servern ifall man blir rånad det vill säga om några personer kommer fram till mig och vill råna mig så kan jag inte bara lämna spelet i något pågående scenario, inte döda någon utan anledning, man får inte skjuta mot polisen, inte fuska och använda sig av info man fått utifrån spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är en person som spelar väldigt mycket och jag kommer vara väldigt aktiv jag spelar minst 4 timmar om dagen men under helger brukar jag spela mycket mer, som polis kommer jag vara aktiv väldigt ofta.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka