Nekad iw3i_ | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iw3i_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? iw3i

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Enzo Blom föddes in i en familj där ekonomiska svårigheter var vardag. Trots detta vägrade han låta hinder stå i vägen för sina drömmar. Inspirerad av sin fars passion för bilar och med en stark vilja att lyckas. Nu, vid 24 års ålder står han redo att ta nästa steg i sin resa mot framgång. Med en outtröttlig drivkraft och en vision om framgång har Enzo omfamnat varje utmaning som en möjlighet att växa. Han är redo att erövra sina drömmar och inspirera andra längs vägen. Med en djup förståelse för att inget kommer gratis är han redo att ta itu med de utmaningar som må komma och fortsätta att kämpa för det han tror på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och händelserik Rp samt roliga scenarion och morgen rp, kommer vara aktiv mycket på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario och att inte bara jag som ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kan alla. RDM står för random deathmatch och det menas att man ska alltid ha en anledning att döda någon. FearRP är att man ska vara rädd om sitt liv. Copbait man ska inte försöka få polisens uppmärksamhet. Powergaming betyder att man inte alltid ska priroitera sina egna fördelar. Ex du blir på körd och du inte rollspelar skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite med vänner men har kollat mycket på youtube och twitch.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna komma in på unive för att jag har många vänner som spelar.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
*Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka