Nekad iVoox | Chef-jobb ansökan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iVoox

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
65
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace chef

Vad heter du IRL? Ivar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill just bli ägare av the palace eftersom dem tidigare erfarenheter jag har med att jobba som biträdande på räddningskänsten är bra för att jag kommer ihåg att vi behövde kunna jobba i stress. Om du inte kunde jobba i ett lag så fick du sparken och det håller jag med och det kommer jag ta vidare om jag då blir chef på The Palace . Jag vill också bli ägare av the palace eftersom dem som tidigare har varit det var inte det länge för att dem har antigen brytit mot server regler eller har bara avgickt. Eftersom att jag har tidigare erfarenheter då jag var biträdande chef så vet jag hur många man ska ha anställda och hur man vet hur personer inte jobbar för pengar. Du kanske undrar varför du ska just ge mig det här jobbet och jo det ska du göra eftersom att jag har varit chef på Brittas lyx billar och Mekonomen och det betyder att jag är tillräckligt mogen för att ta handom det här jobbet. Som sagt så har jag jobbat i företag och vet hur man jobbar under stress. Jag vill också ge andra chans till våran personal som om du ha

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem tidigare erfarenheter med att jobba inom The palace är att jag vet hur man jobbar som bartender och vet hur man har rolig roleplay och hur man använder våra grejer. Jag vet också hur man jobbar i ett team eftersom att jag har tidigare varit biträdande-chef på räddningskänsten som betyder att jag vet hur man jobbar med stress. En annan grej är att i min ålder så har man inte så mycket läxor som betyder att vi inte har nåt svårt som betyder att jag kommer att ha mer tid att spela på servern. Om jag blir ägare så kommer jag börja med att anställa och sedan börja vara online dagligen med tillräckligt mycket arbetare för ett stort scenario. Framtiden jag ser om jag blir en ägare är att vi har tillräckligt mycket med arbetare och jag kommer att vara chef där länge. När vi har börjat med våra scenarios så vill jag lära mitt lag att inte argumenter eller tjafsa för att vi ska inte se dåliga ut framför Univive

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ivar Larsson. Han är uppväxt i Stockholm och han var uppväxt med sin familj mamma Larsson, pappa Larsson och sin tvillingbror Pontus. Han valde att åka runt om i världen. Hans favorit land är Cuba för det är så fint och han lärde sig prata spanska så han kunde ragga på tjejerna. Ivar hade inget fast jobb under tiden utan han små jobbade på olika ställen från små kriminell till städare hos familjer, han var också maskot på några basket matcher även fast han inte visste något om basket eller om sporter över huvud taget. Han var väldigt desperat för att få bra liv men efter ett par år gav han upp sitt försök på att få ett lyx liv i Cuba. Ivar är en karaktär med mycket humor och han är en väldigt snäll person. Han har alltid velat ha ett roligt liv då han gillar att träffa nya människor och testa nya saker. Han gillar också att hjälpa folk och vill inte ställa till problem i andras liv. Han älskar att festa och han tycker det är roligt att jobba bartender samt anordna sjuka fester.

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka