Nekad iVoox | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iVoox

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Vad heter du på discord? Igor Isbjörn ☭Привет☭#0620

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagarna när jag inte har skola ungefär 12.00 - 23.00 sen ibland är jag inte hemma eller ska göra något.
Jag har inte fått mitt schema ännu till 8an men tror att jag kommer sluta typ 16.00 sen är jag hemma 16.30 så då kan jag spela 16.30 till 22.00 skulle jag tro med middagspaus.

Hur länge har du spelat på Unive? sendan November 2020 ( troligvis 600 timmar +)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag fortsätta ha en bra rp men också ta ansvar genom att göra små grejer som att kicka, banna, och dva bilar. Med andra ord skulle jag dva bilar som är inaktiva (ingen har) t.ex bilar som bara står i vägen som är trasiga eller övergivna bilar, jag ska kicka folk som bryter mot någon mindre regel typ som att ge dom en varning, sen skulle jag banna folk som bryter mot större regler eller folk jag kickat men de kommer in igen och upprepade regelbrott. Jag skulle också ressa folk som dör av t.ex buggar. JAG SKA ALDRIG ANVÄNDA MINA PERMS SOM EN FÖRDEL TILL MIG!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag kommer vara riktigt seriös som servervakt eftersom det skulle betyda mycket att få bli det och så ska jag vara väldigt aktiv och hjälpa andra server vakter så mycket som det går. Ifall jag blir sv så kan ju jag kicka och svbanna vilket gör att jag kan förminska lall osv. Det ansvaret är väldigt stort men jag tror att jag klarar av det eftersom jag varit sv innan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att hjälpa staffsen med små jobb så de kan fokusera på mer prioriterade saker. Ifall staffsen kan få fokusera på de viktigare grejerna så kan jag som servervakt göra mindre saker så att staffsen har mer tid att göra större grejer. Ifall jag som servervakt gör som jag ska så kommer jag iallafall kunna göra en liten skillnad i rp nivån på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag har varit det innan och vet vad jag ska göra och vad jag har skyldighet att göra som att kicka mina polare ifall de har gjort fel även ifall de är mina kompisar så måste jag banna de ifall de gjort fel. Jag har bra rp nivå och vet hur en servervakt ska vara. Jag har spelat på servern långe och kan reglerna. Jag är mycket aktiv. Därför tycker jag att jag borde bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Så jag kan få hjälpa till igen. Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill göra rpn så bra som möjligt på servern. Jag ska hindra lallare som kanske inte lallar lika mycket i stora klungor men mer när den är själv med någon. Med andra ord så ska jag försöka hindra allt lall från servern, lallare som inte lallar när staffs speccar men snarare när den är själv med någon ska jag hindra, (ifall någon hoppar in i min bil och lallar till exempelt). Jag ska göra allt jag kan för att inte någon lallare kommer och förstör. Jag vill skapa ett bra ryckte om denna server till nyare spelare genom att ta bort lallare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Eftersom jag har varit servervakt innan så kan jag alla kommandes. /revive (id) - Ressar personen med det idn. /dv (radius) - Tar bort alla bilar inom den radien du angett, du kan också sitta i en bil och bara skriva /dv det kommer ta bort den bilen. /svban (id) - Banner personen i 60 min med den idn. /kick (id) - Kickar personen med den idn.

Är du whitelistad på serven? Ja jag har varit whitelist sedan den 2 februari.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång och det var när jag var ganska ny till servern och det var ett misstag av mig att jag körde snabbt förbi en polis. Jag blev bannad för copbait men jag skulle säga att det var mer orealistisk rp / suntförnuft. Jag blev av med servervakt rollen eftersom att jag pmade en support som specca för att jag ville kolla ifall det var samma support som fortfarande specca från när han hjälpte mig i support men det var det inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka