Nekad Ivispivis00 | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ivispivis00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357781838/

Ditt Hex-ID: Lil Ragger

Vad är din discord tagg? Lil Ragger#6685

Vem var det som bannade dig? Jag kommer ej ihåg detta då jag inte kan se vem som gjort det

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame, lall ~Flame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick ur rp rollen och sa till honom att det är inte coolt och inte trevligt att vara jätte otrevlig och skryta om sina bilar i spelet när man själv försöker jobba på att få fina bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till garaget vid torget för att ta ut min 740 då kommer killen fram till mig och sa visst har jag en fin bil och då sa jag nej faktiskt inte eftersom jag var i min roll och undrade vad han skulle svara men då börjar han kaxa på riktigt och skrika fattiga bonde och hålla på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att jag tycker inte jag sak få en 10 dagars bann för att jag gick ut ur rollen för att stå upp för min åsikt visst 10 timmar men 10 dagar nej.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle antagligen bara tagit ut min bil och kört därifrån och det var väll dumt av mig att gå ut ur rollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig ska gå ut ur min roll igen och hålla mig lite mer lugn och neutral

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka