Nekad IvarTorrestad | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IvarTorrestad

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171592666/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? Ivar aka Young gun#6217

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Han är en 18 kille uppväxt i göteborg där han från ung ålder upplevt gängkriminalitet. Han strävar efter att göra ett namn för sig själv i staden och bevisa att han är tuffast. Brecke gillar fräna bilar pengar och familj.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar denna server och vill utvecklas inom den. Jag vill uppleva hela grejen med roleplay och börjar skapa ett stort intresse tack vare unive. jag kommer bidra med en intressant karaktär och ska se till att det blir en rolig upplevelse för medspelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill uppleva hela kriminella livet och jag vill skapa ett gäng som ska bli störst

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här och jag hade hört om den från många

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa fler vänner och spela med dom jag har. sen vill jag dra in fler

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej unive är vad som gäller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka