Nekad Iv4n | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iv4n

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142745381/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Iv4n#7820

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Thomas Ravellioch är 21 år gammal han har haft en bra uppväxt och har bott i lidingeö hela sitt liv han har även gått i en privatskola. Han har bott med sin mamma och pappa men inga syskon. Thomas är en snäll, bestämmd och en person som har respekt. Han är intresserad i aktier och pengar.Hans föräldrar har alltid haft mycket pengar och Thomas har alltid fått det han vill. Nu så vill thomas käna mycket pengar så han har ränkt på att gå med i ett gänga som har vanliga buissnes kläder eller något där han känar mycket pengar fast klär sig som en civill så han inte blir tagen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har hög rp nivå och kommer skapa många bra scenarion jag är även snäll och trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp och bra scenarion eftersom jag har rpat ganska länge så tror jag att jag kommer att få bra scenarion och bra rp nivå. Ska även försöka öka andras rpa nivå och skapa många bra minnen och mycket glada folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna ett scenario utan att göra det så roligt och alltid tänka på dom andras sida av scenariot så att det blir så bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat fivem mycket och känner igen dom flesta servrarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka