Nekad Itzz Olle | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OlleMCdulle

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023535518/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Itzz Olle #4666

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Rickard Nygren och är 31 år. Han är singel och är arbetslös. När han var liten så hade han svårt med sina föräldrar. Hans mamma var självmordsbenägen och hans pappa dog i en bilolycka. Så fram tills han blev vuxen så spelade han fotboll. Fotboll var det enda som kunde göra honom glad. Och när han blev 18 så började han spela som proffs i massor av olika klubbar. Han var rik men efter han nu har slutat med fotbollen så har han svårt att fixa ett nytt jobb. Så nu är han arbetslös och har ingen stans att bo och har nästan inte råd med mat för sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra till servern med så bra RP som möjligt. Jag kommer ofta vara inne och kommer försöka att ta dom jobben som behövs. Jag kommer även berätta för er om det är någon som gör rdm,vdm eller powergaming.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är en riktigt bra server med bra Rp och massor av jobb. Det är även bra att det är många som jobbar som dom olika jobben.

Hur hittade du Unive? Att dennna servern är sveriges största server och jag har blivit rekommenderad om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka rp:a så bra som möjligt. Och få jobb och tjäna pengar. Jag vill även att andra ska tycka att jag rp:ar bra och inte rdm:ar och vdm:ar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på denna vid tillfället.

Godkänd, vidare till muntlig intervju.

Lycka till, men tänk på att inte bara rp:a för makt och pengar.

Tillbaka