Accepterad ITZZ | Medlem ansökning [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITZZ

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? .thox.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milan Milano och är 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig, och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär Heter Milan Milano, Milan har haft en jobbig uppväxt och inte en sån jätte bra barndom när han var liten, när Milan var 7 år gammal så började hans pappa gå på droger och det påverkade hans familj väldigt mycket, men en dag efter Milan kom hem från skolan så såg han att hans mamma blev misshandlad av hans pappa, Milan visste inte vad han skulle göra så han ringde polisen och och förklarade vad hade hänt och polisen kom hem till honom och efter 1 månad så tog soc hand om honom för dem insåg att de var farligt att bo hemma där så dem flyttade honom till ett bättre boende i hans nya hem så var pappan där Sjukvårdare och det var Något Milan såg upp till och var intintresserade och just nu så är ´Milans Framtids Planer att vara Sjukvåradre och kunna göra Staden mer säkert och Tryggare och kunna hjälp till i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och rolig rp för alla och kunna skapa fina minnen inne på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna varje scennario som tillexempel du har gjort ett bank rån och märker att du håller på bli tagen så kan du ge upp istället och dem får gripa dig istället för hoppa ner i vatten och vinna själva scennariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag skulle quita en gång när jag skulle sova och då vart jag bannad för clogg så efter det kollar jag alltid så jag inte är i ett scennario innan jag quitar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag, Combat-logging betyder att tillexempel att man lämmnar spelet för att man vill undervika scenariot som till exempel jag har rånat en bank och polisen jagar mig och jag håller på att bli tagen och sedan lämmnar spelet för jag inte vill förloradet är combat-loggning. RDM (Random-Death-Match) Betyder att dödar någon utan ett bakomliggande scenario. Meta-Gaming betyder att jag tar information från verkligheten in till spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope.
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top