Nekad ItzSpyco | Medlem ansökning /Hugge/

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzSpyco

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gfmw-bjkv/WTCRVBJM

Vad är ditt namn i verkligheten? Björne

Vad är ditt discord namn? ItzSpyco#4321

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Jeff är en 25 årig man som gillar att vara med sina vänner John och Philip. Han är väldigt ny till staden och har inget jobb eller hus. Jeff gillar också Pengar. Ett av hans livsmål är att bli en väldigt rik affärsman. Jeff drömmer också om att äga ett stort. Jeff är en glad man. Han kan vara lite konstig ibland men det är för att han är väldigt kreativ och då kan folk ibland tycka att han är konstig när han visar sin kreativitet för världen. När Jeff var 19 år så bodde han på en liten ö. Personerna på ön tyckte att man skulle få byta namn till vad man ville. Jeff ville byta namn från Boris Carlson till Jeff Kebabsån. Han bodde på ön tills han var 20 år sedan åkte han hem. När Jeff kom till staden så fick han 5000kr av sina två vänner John och Philip. Med dom pengarna så köpte Jeff nya kläder och en mobiltelefon. Han har 4000kr kvar men det är inte tillräckligt för att köpa ett hus. Jeff bor i en gammal låda som han hittade bakom någons hur i en soptunna. Jeffs kanske inte har råd med ett hus men Jeff är säker på att en dag så kommer han ha råd med ett hus vid havet. Om Jeff bara tror på sig själv så kommer han kunna klara det. Om Jeff får ett glas med alkohol så vill har gärna ha mer. Det kan ta upp till 1 timme för Jeff att lugna ner sig. Jeff gillar havet och att bada han tycker att det är riktigt roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att kunna lättare kommunicera via Blocket och Twiter. Ja hade också vilja vara en stolt medborgare i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra till serverns RP via att Jeff ska görs sitt företag och kunna sälja saker som många kommer kunna köpa. Jag skulle också kunna skaffa jobb lättare och då kunna förändra personers liv inom RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att alla har kul och mår bra och att ingen mår dåligt eller känner sig krängt.

Hur hittade du Unive? Jag hade varigt borta i två dagar (Mins inte varför) när jag kom hem så spelade mina vänner på Unive och då så fick jag hjälp med hur jag skulle göra och efter den dagen så har jag spelat och tyckt att det har varigt roligt på Unive RolePlay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka