Nekad ItzSpyco | Chef-jobb ansökan [GSP] [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzSpyco

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka till Grovestreet pizzeria

Vad heter du IRL? Björne

Vad heter du på discord? ItzSpyco#4321

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 6 månader men har varigt medlem i 3.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet via att kanske ha en roligare arbetsmiljö och lättare att lära känna andra arbetare. Jag kommer också göra så att vi har mycket anställda så att vi kan fixa många pizzor samtidigt. Jag vill också kunna fixa några pizza event då och då som t.ex. att det är 50% rabatt i 10 minuter eller ha en stor leverering med pizzor när det ska ske ett event eller utgivning av bilar, båtar eller motorcyklar. Jag vill att alla ska känna sig trygga när de beställer pizza eller tillverkar och kommer fixa så att det inte blir några rån eller andra kriminella aktiviteter runt om pizzerian.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på grovestreet pizzeria tidigare och har varigt chef 1 gång tidigare.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne nästan hela tiden men kommer vara i känst 3+ timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Om jag skulle bli nekad på denna ansökan så skulle jag fortsätta spela på servern och RP:a och kanske få ett annat jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka