Nekad ItzSpyco | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzSpyco

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka till Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Björne

Vad heter du på discord? ItzSpyco#4321

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 4 månader.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet via att kanske ha en roligare arbetsmiljö och lättare att lära känna andra arbetare Jag kommer också att göra jobbet mycket mera aktivt så att folk kan åka till olika ställen i staden utan att bil. Jag kommer vara sträng när det gäller aktivitet och kommer se till så att det inte blir någon korruption. Jag tror att talar för alla närt jag säger att taxin kommer inte om man bästeler en och det gör mig lädsen. Jag vill att både kunder och arbetare ska kunna ha det bra när det är på Gripen Taxi. Det är hur jag kommer utväckla Gripen Taxi.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är van med att hjälpa folk att komma till olika platser men jag är också trevlig och vill gärna prata med kunderna om de tycker att det är ok.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara i tjänst 3+ timmar varenda dag men om jag inte är i tjänst så kommer jag alltid kunna kontaktas på twitter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle vilja fortsätta om jag inte blir chef och kommer försöka hjälpa folk ändå med att åka runt i staden.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Har du läst våra Regler? Jag har läst era regler och förstår allt till 100%.

+rep bra tidigare trygghansa chef, tar arbete seriöst och har bra och en hög rp nivå och en snäll bra person.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka