Accepterad ItzSpyco | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzSpyco

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093712510/

Ditt Hex-ID: steam:1100001438f067e

Vad är din discord tagg? @ItzSpyco

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: {EAA38D30-82FD-425F-8DD0-01DD5B6AE98B}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Personligen så är jag extremt osäker på varför jag blev bannad då jag ej har rört unive eller fivem på ett ganska bra tag nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände innan jag blev bannad var att jag öppnade fivem valde unive som server och när jag kom in till spawnmenu menyn så blev jag bannad av anticheatet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från vad jag är medveten om så var det en felaktig ban då jag inte har rört fivem på 2+ månader när det gäller serverar eller filer. Får min erfarenhet så reagerade anticheatet på något sätt kanske för att jag ej har rört spelet på ett tag eller bara slumpmässigt. Jag är medveten om andra spelare som har fått uppleva samma sak tidigare utan att ha gjort något så enligt mig så var det det som hände här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Från vad jag kommer ihåg så har jag blivit bannad runt tre gånger tidigare som har varit max 1-2 veckor. Jag har lärt mig mycket från dessa bans och kommer ta med det i minna framtida rp scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från den informationen jag har fått så tror jag nog att jag inte hade kunnat gjort anorlunda då jag inte hade spelat på servern eller rört fivem på cirka 2+ månader.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid vara försiktig vad som än händer eftersom att allt kan hända när som helst ibland utan att man är medveten om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka