Accepterad itzsimme | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itzsimme

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198970738301/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? [1-00-05]LOVERBOI#3404

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Han är 27 år och heter Leif Öhman och kallas för leffe the king. Han är från sverige. Han har en bakgrund av att hans kriminella syster. När han var i Sverige så bodde han med sin syster och sina föräldrar i en liten lägenhet i stockholm mina föräldrar levde på A kassa. leif hade inte en lätt uppväxt i stockholm men han har lärt sig mycket av sin syster där att man ska visa respekt. Leifs syster har begåt många brott. Så Leif vill inte bli kriminell eftersom att hans syster sa att det inte är bra att hålla på med sånna saker och att man hamnar med fel personer och man kan inte bara lämna när man vill. så han ville gärna få ett bra jobb så han letade och tillslut så hitta han ett jobb på Postnord som skulle hjälpa han lite, långt ifrån vad han ville jobba som.han vill gärna till ett bättre ställe i Sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar i huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han var och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell, på ett finare sätt. han höll inte på med droger o säljandet han hade vissa kriminella vänner som han hade de som förebilder. Han sålde bilar o köpte så fick han pengar från det. men han ville aldrig bli kriminell .Men sen hitta han nya vänner som var bättre för mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Det finns många anledningar till varför jag ska bli Whitelistad. Jag är en väldigt snäll och trevlig person och jag vill kunna utveckla mina kunskaper genom att RP:a och genom att bli Whitelistad kommer jag t.ex. få mer tillgångar till servern och då kan jag t.ex. skaffa jobb. Jag kan bidra till att hjälpa de som är nya genom att förklara vad som är rätt och fel. Göra så att det inte blir tjafs. Jag vill kunna lära mig hantera ett jobb och se vad som krävs för ett jobb. På detta sättet kommer jag lära mig mer om jobbvärlden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna servern eftersom många av mina vänner kör på UNIVE, och om jag blir Whitelistad här kommer vi kunna åka runt i staden tillsammans, jobba, kolla på bilar på piren och sedan skapa unika minnen som ett kompisgäng. Denna servern är realistisk och seriös så jag vill kunna uppleva mycket i just denna server. Jag vill kunna ta min chans och prestation med RP:ande till nästa nivå.

Hur hittade du Unive? genom kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna få ett jobb där det handlar om bilar eller polis eftersom jag har ett bil intresse och vill kunna hjälpa stan genom att vara polis. om jag får nån an dom jobben så kommer jag vara aktiv på de jobbet så mycket jag kan och vara trevlig med bemötandet förstås. mitt största mål är att mitt Rp:andet på en ny nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej unive är den mest seriösa servern jag vart innte på så jag lämnade alla andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka