Accepterad itzsimme | Ban överklagan (W1ND3D)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

itzsimme

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970738301/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? LOVERGIRL#1337

Vem var det som bannade dig? FLAME

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 8 timmar 5 minuter har jag kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM - lallare - failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde min stungun och slog en grabb 1 gång eftersom han hade slagit mig 4 gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så var jag vid fängelset för jag hade suttit ditt ngn och sen ville två försöka slå ner mig och ta mina nycklar men en gick därifrån så det var bara jag och nån random kvar och han dodgade alla mina slag hela tiden och han slog mig efter varje dodge plus ett slag i början så jaganvände min taser gun på han och slog han en gång sen bara pofff 10 dagars ban jag döda inte ens han sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen fellaktig förstår vrf jag vart bannad, gjorde ett stort minsstag jag aldrig kommer göra om och då mennar jag de ALDRIG :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka säga ID lite för snabbt så jag han inte tänka att jag sa de. så jag bannad för halv OOC och lärt mig att tänka efter först vad jag säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnde sagt till han att man inte sloss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig slå tilbaka och förklara istället

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka