Nekad ITzo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITzo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LowkeyCracked/

Ditt Hex-ID: 110000136f4be76

Vad är din discord tagg? itzo./ITzo

Vem var det som bannade dig? Banda

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: gg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde terrordåd/mass rdm på piren. Detta var väldigt dumt av mig anledning till detta var för att jag var trött på servern men vill verkligen ha en till chans. Jag anser även att på denna tid jag har varit avstängd har min rp förbättras drastiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och nåra polare pallade inte med servern då vi blev totalt rdmade varje dag. så vi bestämde oss att hoppa in i en bil och så åkte vi mot piren och på vägen dit så sköt vi kanske 3 personer då jag tror en av dom var en npc. När vi hade kommit till piren så körde vi rätt in i alla och börja skjuta sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban, det var jag som gjorde fel. Jag valde att göra terrordåd på piren då jag hade tröttnat väldigt mycket på servern just vid det tillfället. Jag vill gärna komma tillbaks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har inte haft någon tidigare ban, detta är min första ban jag har fått på den tiden jag har spelat Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att göra terrordåd är ganska barnsligt och förstör rpn enormt för dom som befann sig på piren. Tanken var att lämna servern men jag var inte så skarp på den tiden och tänkte mig ej för vad jag gjorde. Jag kunde lika gärna kunnat skrivit till någon krm ansvarig att dra min krim roll i krim dcn samt dra mina roller på vanliga dcn. Detta skulle gjort det betydligt lättare för alla. Så enkelt sagt det jag egentligen skulle gjort var att bara skriva till en högre uppsatt som skulle kunna dra mina roller samt kicka mig ur krim dcn.

Så "Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?" Som jag nämnde att skriva till någon staff att dra mina roller, det är mycket bättre att lämna utan att ställa till problem och förstöra för andra som vill rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban blev placerad så har jag lärt mig oerhört mycket på grund av denna ban. Efter placering av bannen så har jag fokuserat på min rp nivå väldigt mycket och jag anser att den är väldigt hög.

"Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda då? Berätta hur du kommer göra annorlunda isåfall."

Vi kan börja med om jag väl nu blir unbannad så kan jag intyga att detta som jag har gjort kommer aldrig ske igen från min sida. Samt om jag lämnar servern igen så kommer jag inte göra något typ av rdm/terrordåd utan jag kommer göra det enkelt och bara säga upp mina roller och inte förstöra för andra som försöker hålla en bra rp-nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka