Accepterad ItzMell | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzMelle

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? itzmelle

Vad är ditt Hex:ID 76561198948636250

Ange ditt födelsedatum 3 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv varje dag om jag inte är iväg eller upptagen med annat. Är då aktiv runt omkring 5-8 timmar och ibland upp till 10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev test medlem 22 juni, vet inte om test medlem räknas eller inte.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad en gång innan den 10nde augusti 2023. (fattade inte hur jag skulle bifoga in bilden då jag inte vet hur jag kan lägga en screenshot här inne)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgiften att se så saker blir rätt och så inga regler bryts. Detta görs dock inom scenarion så dem håller koll på sånt som händer i närheten av sin karaktär. Dem har också kommandon men inte lika mycket då dem inte kan göra långa bans men svbans istället.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ser ofta att saker går fel typ att folk vdm mycket, snor yrkesfordon som t.ex polis bilar. Och hade gärna bidragit med hjälpen då jag ändå är aktiv väldigt mycket på Unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ju t.ex om en servervakt skulle kickat eller bannat folk utan anledningar eller när dem inte bryr sig när folk bryter mot reglerna och bara vänder ett blind öga mot dem. T.ex om någon skulle vdmat genom en hel car meet och servervakten inte gör något åt saken då skulle det räknats som korruption. Och abuse skulle ju vart t.ex om servernvakten skulle gjort abuse med sina server vakts krafter som att kickat folk som inte gjort något fel.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka