Accepterad ItzM3owie | Medlem ansökning | QueenTiki | [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzM3owie

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ItzM3owie/

Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad är ditt discord namn? ItzM3owie#8722

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James.D / James Darwin.
James kommer ifrån Sverige ursprungligen,- Redan som liten så gick hans tvilling bror till den kriminella sidan, Jimmie Darwin. James Darwin har sitt sätt att göra saker. Om folk pressar honom så kan det gå från att vara glad till att vara arg, ledsen och påtvingad. Han har 2 andra brödar men som han tappat kontakten med. Hans pappa och mamma tappade han kontakt med efter han flytt 22. James har alltid drömt att rädda världen eller att göra den till en bättre plats i alla fall. Han bor ensam för nuet. Han är alltid ganska glad när han gör saker han älskar, tillexempel köra i sin bil eller åka motorcykel. Han kan bli arg när han inte har gjort något eller tappat intresset när folk vill att han ska göra något annat. James älskar kristaller också. Ametist som är lila är hans favorit. Därefter är hans favorit färg lila.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker den är skit rolig att hur man ska tjäna pengar och göra mål för att sen avklara målet. Mitt mål just nu är att skaffa ett fett hus och flera nice bilar. Men för att göra det måste man få bra med pengar. Jag har alltid velat jobba som polis eller hjälpa människor som sjukvårdare. Även när man har ett bättre jobb så kan man göra det man älskar.

Jag har bra erfarenhet i polisen tillexempel. På en engelsk server jag spelat på så var jag polis i 5 månader sträck och kunde bidra med mer än 5 timmar i veckan + pappersarbete. Jag var även Insatstyrkeledare till jag slutade för att spela här på denna servern. Inom polisen så har jag jobbat som insatstrykeledare, helikopter förare, hundförare, "Speed enforcement" alltså snabba bil styrka eller de som har lite bättre och snabbare bilar. Och mycket mycket mer.

Jag är också erfaren inom Media så att James Darwin kanske kommer jobba med Media & reporter stuff det vet man aldrig men kanske!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här innan och jag vet vad som händer inne på servern och vet vilken rp nivå som servern ligger på. Jag tycker det är en väldigt bra och intressant server.

Hur hittade du Unive? Från första början så spelade jag o mina vänner här och var kriminella inom det kriminella sen la FiveM av och nu försöker jag fixa det men nu ska det gå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att min RP ska vara roligt och intressant. Ibland ska det också vara lite spännande med lite twists.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill skaffa bra vänner & kontakter och vara en person alla känner igen. Jag vill också ha god kontakt med polisen och vill köpa ett hus och även snygg bil att glida runt i. Lite som Emanuell :D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har precis börjat spela fivem igen så nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka