Accepterad ItzM3owie | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzM3owie

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ItzM3owie/

Ditt Hex-ID: 110000119a3a378 (Hex)

Vad är din discord tagg? ItzM3owie#8722

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 30 min ( 17 min kvar )

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning då han körde in i oss och tycker att han kan göra vad han vill för att han är Server vakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis körde med vår saab på rätt sida av vägen och eken körde om oss på felsida av vägen + på dubbelgul att man inte får köra om. Då när båda svänger så på min skärm och min kompis skärm så körde han inte om oss utan han är bredvid oss men på hans skärm så var han före oss så när vi svänger så kör vi in i han för på våra skärmar så körde han in i oss. Jag säger till min kompis att köra tillbaka 20 meter till han men min kompis fortsatte i runt 10 meter och sen gjorde ursväng och sen försökte jag rp:a ut de men då skrev eken att han ska få oss bannade och hota oss i "local ooc".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var en felaktig ban då på våra skärmar körde han in i oss men tydligen är han server vakt och supporten tycker att jag ska få ban på de. Nu fick jag en varning1 och 30 mins ban då min kompis som gjorde det inte har något än. Bara för att Eken känner supportens så ger de mig straff men jag tycker eken ska få något då han hotade mig i local ooc och förstörde rp ( Poor RP ). Sedan efter hotningen och han snackat med support så sticker han bara iväg med sin bil och det tycker inte jag är så mycket Sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade troligtvist inte kunnat göra något då jag var passagerare men min kompis som jag har sagt till efteråt kunde inte ha kört iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alldrig åka med min kompis i bil längre.

Har du läst våra regler? Ja

Antar att detta löste sig då det var 30 minuter ban. Stänger samt flyttar tråd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka