Nekad Itzkevin86 | Medlem ansökning [Dj0ret)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Itzkevin86#3476

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasson Alehoom han var inte uppväxt i det bästa samhället då han har inte haft mycket tid med föräldrarna på grund av deras arbete och inte flytt från sitt hemland för att det var krig. Han är född 1999 men direkt hängde runt de äldre grabbarna i området där det blandades in droger osv. På grund av det hittade inte mycket vägar ut därför tog han sig till det kriminella valet. Han har ett mycket stort intresse för bilar och med det sättet ta sig ut lite från det kriminella livet han vill fortfarande vara en del av det kriminella som en bil förare. Han vill ha ett jobb med intresse av bilar där han kan trimma de då han vill ha det som ett lite första hands jobb och ha det kriminella som andrahand när det behövs. Utanför det kriminella vill han gå till bilträffar efter jobbet eftersom det är som en lugnande

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att göra mitt bästa för att RPa så realistiskt så möjligt. Jag har läst genom de reglerna som finns och vet vad som pågår just nu. Jag kommer att göra mitt bästa för att vara så aktiv som möjligt speciellt under loven. Jag kommer samt göra det jag kan för att bidra till ett bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av hur bra servern har vuxit under den tiden jag spelat speciellt hur bra Community är vilket gör RPn till en bra och intressant server. Jag tycker det finns bra ut av design på hur kartan ser ut samt skyltar och kläder osv. Men mest av allt bilarna, mycket med uppgraderingar och bara hur de ser ut och hur många val det finns till och med att till exempel trimma de.

Hur hittade du Unive? Jag hittde Unive med hjälp av vänner IRL som spelat det sedanm tidigare samt de olika streamers som cosmo på youtube och JOJOAbraham på twich.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jobba med bilar samt förare i de kriminella scenarion men också att testa ut vad det finns för olika jobb och hur det fungerar samt få ut pengar till en gräns då jag ha bilen jag vill ha mest och utforska vad som finns inte bara åka runt i stan eller jobbet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna utforska staden, ha vänner för att ha roligt och att bara köra runt till exempel som i bilträffar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar endast på Unive.

Tillbaka