Nekad Itzkevin86 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/view/detail/id/76561197960267320

Vad är din discord tagg? Itzkevin86#3476

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan Krim ~AO. Återstår: 6 dagar 22 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog fram baseboll trä.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde snabbt och krockar in i en bil som kör in i motorvägen med låghastighet och blockar båda filerna. När vi krockat flyger de fram in i ett staket cirka 50m framför mig och jag kör in i en annan bil som redan krockat utan förare. De springer till min bil och säger "vad fan gör du" som inget har hänt när vi krockat i +300km/h jag spelar svårt skadad och de fortsätter som ingenting. Redan där är det powergaming från deras håll och jag ser att Rp scenariot är då förstört. Jag visar han att det står stop där han kom från vilket är att jag har rätten att köra alltså inte jag ska stanna för han. han säger då att han inte såg mig efter jag sagt du måste betala för skadan på bilen. han frågar du också sin passagerare om han såg mig som ett extra nej. Jag sa då att jag pratar med föraren inte passageraren eftersom föraren ör i kontroll av fordonet det är då passageraren springer till min bil och jag ser vad han försöker göra. Han ger några sparkar på mkin bil och jag säger "ey vad gör du" och tar fram mitt baseboll trä för att skrämma han då föraren försöker slå mig och jag knockar han efter han försökt några gånger. sedan springer jag efter passageraren och där blev det en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var felaktigt för det står inget om att man måste vara kriminell för att slåss, köra snabbt och utanför det så är det de som ska bli bannade för powergaming. Eftersom att de sprang ut som ingenting efter en krock på 300km/h+.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En för copbait då jag gjorde burnout framför polisen. Samt ett lallande för at vi drev med en tjej och hennes två grabbar då vi pratade om hur våran bil är snabbare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha spelat mycket mer skada eller något men tycker den här frågan ska ställas de som orsakade olyckan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra för snabbt där det finns typer av infarter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka