Nekad Itzkevin86 | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571

Ditt Hex-ID: 110000134f562cb

Vad är din discord tagg? Itzkevin86 #3476

Vem var det som bannade dig? ~Macky

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 22 timmar och 34 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov suntförnuft, krim utan krim roll ~Macky. Återstår: 9 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom klippet blev taget precis när jag tog fram kniv och dödade en grabb som tjuvade våra bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom till till piren skulle sälja min Tesla och gick runt frågade en kille om en BMW M8 och pris osc. Jag kommer till min bil för att det finns folk runt den som kanske var intresserade men det är en grabb med en svart orange hoodie som tjuvkopplar den jag springer efter och hoppar in i baksätet och försöker ta ut han med F6 menyn då jag var brandman och han går ut jag tar fram kniv för att han inte ska göra det igen osv. jag går tillbaka sedan ringer min vän säger att han tjuvade han bil samma grabb. jag åker efter för att se vart han har tagit vägen och hittar han. Hoppar ut ur min bil för att springa efter han med en fällkniv i handen. och ta tag i han för att prata lite enskilt och att han ska betala för skadorna på våra bilar men han springer mot piren och jag får sådan stress för att springa efter och få tag i han så kommer jag åt knappen där man slåss med "R" och där så ska vi ha otur med att just det tillfället ska det filmas och inte under scenarion tidigare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort fel det är klart men däremot är det fel eftersom att jag tycker ni som Staff ska vara i den position när ni inte har jättemycket pengar att spendera för att fixa fordon osv. Så blir man arg på folk som antagligen precis börjat på servern och ska bara ta din bilar och krockade på några sekunder när det ännu en gång inte är lättränade pengar. Som sagt tidigare i support rummet kan jag skärm filma när ni känner för det för att kasta tillbaka min kniv och att den försvinner. Hittar ni mig någon gång med den igen så blir jag permanent bannad om jag senare inte har fått någon ändring i rollspelet som Krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad för copbait, lall och krim utan krim. Mina lärdomar är att jag inte ska försöka få polisens uppmärksamhet och inte att lalla. Samt min förra krim utan krim har varit två personer som lallar med mig efter en väldigt hård krock på motorvägen och springer direkt ut för att slå på min bil och på mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Under detta scenariot kunde jag såklart sluta jaga honom men man blir så förbannad när folk går och tjuvar dina bilar utan anledning som inte ens är med i discorden. Detta är såklart jobbigt att de bara kommer och förstör sedan combat loggar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ta fram krim vapen och just därför visa för att jag kan kasta bort den framför er så att detta inte upprepas från min sida. Alltså att inte ta upp saker som ej har med min roll att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag det är ganska solklart men det är ändå värt ett försök att överklaga det från mitt perspektiv.

Nästa gång detta händer så ska du alltid skriva /report. Bara för att andra spelare begå regelfel så kan inte du göra det, det blir en ond spiral om alla spelare tänker likadant. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka