Nekad Itzkevin86 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571

Ditt Hex-ID: 110000134f562cb

Vad är din discord tagg? E90#3476

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Så lång som du känner att den är...

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan ej kopiera meddelandet. Står p ban och vem som gjorde bannen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de tänkte att jag var respektlös fast i själva läget var meningen ingen respektlöshet utan lite mer skojigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var ute och såg att t4rget hade skickat ut chefs-sökning meddelande och jag svarade efter kanske en minut med "vem?" "fråga din nakas" vilket är ett lite viralt konto på tiktok. Tänkte byta ämne och skoja lite. Ingen mening med repsektlöshet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon var den felaktigt men jag kan inte stå och bestämma vad en staff ser egentligen, vad jag än säger kommer jag nog inte bli unbannad förän jag tvingas att erkänna att jag gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för sunt förnuft, copbait, lall någon gång. Var sena multistaden tider, kommer ej ihåg allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag kan ju alltid stå ifrån att visa mig "respektlös" för vissa staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mer eller mindre ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Alltid.

Om Limpis nu sa att den är så lång du känner att den är, är du redo att komma tillbaka till Unive.

Hur kan vi veta att det inte händer igen?
Poängen var aldrig att vara respektlös, jag kommer ej göra detta igen. Jag har redan varit blackad och vet hur det känns, känslan är ju inte jätterolig speciellt med snön som är tillagd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka