Nekad ItzDavid.S | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Rivero

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198918763713/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? David.S#7061

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2006

Berätta om din karaktär. Erik Svensson heter min karaktär. Han föddes 1994 i Sverige och flyttade till Unive för inte så länge sen.
Erik är en ganska skeptisk person och litar bara på vissa få som står honom riktigt nära.
Erik hade en bra uppväxt men hans föräldrar bor nu i ett annat land för att dem ville utforska världen innan de Lämnar världen, Erik har också 2 bröder som bor i Finland för att de har sitt företag där.
Erik tycker om bilar och motorer han tycker också om att träna. Erik är ganska generös som bjuder sina vänner på mat och annat.
Erik kan bli ganska irriterad och våldsam om någon är elak eller är uppkäftig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag och mina kompisar har spelat varje varje dag på Unive. Jag spelar fivem och unive varje dag med mina kompisar och kompisgäng.
Jag älskar denna server för att jag har inte spelat någon annan server ens bara denna. Jag vill också söka vidare till kriminell jobbet när jag fått whitelist och bli i ett gäng med mina kompisar och leva livet med pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. Mina kompisar och jag har spelat nästan varje dag på Unive. Jag vaknade klockan 6 idag för att skriva ansökan och tjäna pengar. Jag spelar varje dag efter skolan med min kompisar och har jätteroligt på servern. Jag har inte spelat på någon annan server än denna och har nästan 60 timmar på FiveM.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela och sen joinade jag och nu spelar jag bara med dem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel är mer att jag hänger med kompisar och följer dem. Jag gör som att det skulle varit i verkliga livet. Jag vill rollspela så mycket som möjligt på denna server med de bästa personerna och de bästa jobben. Jag vill att man ska kunna spela på servern utan att bli skjuten ( rdm ) eller att bli påkörd ( vdm ).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat bara på denna servern sedan jag hittade den. Alla mina timmar är på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka