Nekad ItzDavid.S | Medlem ansökning [Liia.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Rivero

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198918763713/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? David.S#2615

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Svensson. Elias har haft en bra uppväxt med bra betyg och bra vänner. Elias flyttade till Unive för att starta en ny karriär som gått bra hittills. Elias har ingen familj i staden pga att hans föräldrar är döda och hans bröder bor i Norge men Elias har en kusin i stan som heter Andreas. Andreas och Elias står varandra nära och gör mycket tillsammans som tex åka på road trips och chilla på donken. Elias tycker mycket om nya att träffa nya människor som kan bli hans vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill fortsätta att spela på denna server för att sedan skaffa sig ett medlem jobb här på servern och utveckla rp:n. Och så vill jag bli medlem för att jag är aktiv på Unive 2-3 timmar per dag och då skulle det vara roligt att få just medlem rollen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att den kan ha så många spelare inne på samma gång som är ett stort + asså det är skitbra och det blir mer verkligt och mer roligt att spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när mina vänner övertygade mig för ett par månader sedan att jag skulle börja spela på Unvie och då testade jag att spela på servern och jag blev liksom besatt utav servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och inte just spela för pengarna utan att ha roligt träffa nya karaktärer och vara med på scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna stanna på denna server ett par år till i alla fall och att sedan ansöka till nåt jobb eller något annat alternativ på Unive. Sedan vill jag uppnå att så många som helst ska sköta sig och ta rp:n på hög nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Aktiv och aktiv, jag har testat snöstaden för min polare sa att jag skulle men jag var typ inne i en kvart sen blev den tråkig så jag gick till Unive. Sen testade jag en Amrikansk server men den var inte så rolig så nu är jag bara på Unive och ska bara spela på Unive.

+rep riktigt bra ansökan förtjänar medlems rollen hoppas du klarar interjuvn nu

Nekad, jag vill att du utvecklar karaktärsbeskrivnigen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka