Accepterad ItzCrazyNemo | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItzCrazyNemo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ItzCrazyNemo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emelie Jemdal

Vad är ditt discord namn? Nemo#3490

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Alice Kampf, 24 år

Alice är uppvuxen i Stockholm men har rötter från Tyskland eftersom hennes pappa kommer därifrån. Under sin gymnasietid har hon studerat Estetprogrammet med inriktning estetik och media. Foto och film är något som hon brinner för, därför kände hon att hon vill fortsätta i samma spår. Efter sin gymnasietid sökte hon in till Högskola för att plugga vidare till journalist. Efter 3 års studier sökte Alice jobb inom journalistbranschen som omfattade 2 år. Hon frilansade bland annat för en Gokart klubb som hon numera inte jobbar för längre. Efter att ha sökt jobb länge fick hon äntligen tag på ett heltidsjobb i Los Santos som reporter.

I Los Santos stötte hon oväntat på Lars Gren (Oscan01) i en affär, Lars Gren som tidigare har varit medlem i en Gokart klubb i Stockholm som Alice har jobbat för.

Personlighet:
Alice har lätt för att lära sig nya saker eftersom hon är väldigt framåtdriven. Hon älskar nya utmaningar och därför är stressiga miljöer inte något problem eftersom hon anpassar sig snabbt till rådande situation. Hon analyserar situationen grundligt och tar inga hastiga beslut. Noggrannhet är den egenskap som Alice är bäst på men kan också vara negativ samtidigt, eftersom för mycket noggrannhet kan resultera till att det blir för lite arbete gjort. Hon ser hellre till att arbetet hon gör blir bättre än att det går hastigt och slarvigt.

Intressen:
Hon brinner för fotografering och film, att därför fortsätta i samma spår var inte en tvekan. I övrigt sort intresse för bilar. Att någon gång få kombinera foto/film med bilar vore en dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ingen stor erfarenhet av RP men jag har en del kompisar som gärna hjälper mig med grunderna inom RP. Även om jag inte är kunnig inom RP hjälper jag gärna andra så gott jag kan. Jag bidrar med mogenhet, hjälp samt att jag sprider goda rykten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört goda rykten om servern och dess community. Jämfört med andra RP servrar har de oftast endast en bilaffär där priserna är långt bortom räckvidd vilket gör det väldigt tråkigt för nya spelare som gärna vill köpa ett fordon. Unive har 3 bilaffärer där 2 har låga priser inom räckvidd för nya spelare vilket är väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Via Twitch (Skip_02) som också streamar RP på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas och lära mig mer om vad RP innebär. Efter att ha tittat på när andra har kört RP ser det väldigt kul ut, jag vill gärna utvecklas mer inom RP. Eftersom jag har en del vänner som gärna hjälper mig vidare ser jag utvecklingen som fullt möjlig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Blandar in frågan över. Att utvecklas i ett bra community som Unive samt bidra med saker och egna erfarenheter jag själv har till servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka