Accepterad ItzCrazyNemo | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItzCrazyNemo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ItzCrazyNemo/

Ditt Hex-ID: 110000115ef2682

Vad är din discord tagg? Nemo#3490

Vem var det som bannade dig? Lil nosen

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som var emot serverns regler. Det jag ändå försökte göra var att hjälpa honom ut från situationen. Det hade varit en bättre ide att vänta på att någon kom och öppna dörrarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod utanför Inquistor och väntade på att någon arbetare skulle komma och låsa upp dörrarna. Någon annan som stod där med mig lyckas på något sätt ta sig in genom låsta dörrar. Jag försöker hjälpa honom ut, jag ber honom lyfta upp armarna och ställa sig nära ytterdörren så att jag kan lyfta upp honom och bära ut honom. När jag trycker på "X" (avsluta animation) blir jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner, jag gjorde fel. Jag skulle ha tänkt ut först vad som hade varit mest rätt att göra och inte tagit så hastigt beslut. Samt även haft i åtanke vad der är för regler som spelar roll för servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha väntat på att någon arbetare kom dit och öppnade dörrarna eller eventuellt be honom gå till spawnmenu och välja en annan position.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skulle jag hamna i en sådan situation igen eller liknande så kommer jag tänka över situationen först och sen göra det bästa av situationen. Jag har lärt mig av mina misstag, det kommer inte hända igen. Regler ska följas.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka