Itz_Zer0x | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Zer0x

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
22
Användarnamn: Itz_Zer0x

Vad är ditt namn i verkligheten? Elian

Hur gammal är du? 13 (2006) fyller 14

Vad heter du på discord? itz_zer0x#8571

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-19 sen paus till 20 och sen 20-24:00 eller 01:00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv på servern och kan rpa väldigt bra och vet alla grundregler. Jag vet hur man ska agera i olika sv ärenden. Ser många bryta mot regler t.ex statskörning (suntförnuft), powergaming och fail/fearrp då kommer jag kicka dem om jag ser det. Kommer även ta bort bilar som bara står mitt i vägen eller när det är för många på ett visst ställe. Kommer även ta hjälp av support/staff i större ärenden som inte sv ska ta hand om. Och jag vill inte att folk ska behöva gå in i support bara för att en snubbe ska få en kick

Varför vill du bli servervakt? Tycker det behövs flera servervakter eftersom staffs inte alltid är på plats, Vill också hjälpa till med rpn på servern och kicka folk som inte följer regler eller inte kan bete sig. Jag tror på den här servern och vill skapa feta scenarion utan att folk ska bryta mot regler. Ibland springer folk bara runt inne på bilfirmerna eller sjukhus/polisstation och lallar då kommer jag kicka den personen och om han fortsätter tillkalla staff som får ta hand om det

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja, men felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och har inga tankar på det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka