Nekad Itz_Zer0x | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Zer0x

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
22
Användarnamn: Itz_Zer0x

Hur gammal är du? 13 (2006) fyller 14

Vad heter du? Elian

Vad heter du på discord? itz_zer0x#8571

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-24

Varför ska just du bli servervakt? Hjälpa till med servern och se till att folk följer reglerna, Är väldigt aktiv och kan reglerna. Vill börja som servervakt och sen jobba upp mot support. Kommer se till att det förminskas saker som skulle kunna förstöra rpn. Vill verkligen att den här servern ska nå top rp, utan massor av lallare som springer runt och bara förstör!

Varför vill du bli servervakt? För senaste tiden har jag sätt folk köra jätte konstigt och vdm,rdm och massa fear och fail rp! Folk kommer in på bilfirman och slåss eller säger att dem jobbar där när dem inte gör det. Och sen vill jag ta bort bilar som står mitt i gatorna för det är väldigt störande

Är du whitelistad på serven? Jag är WL ja

Har du varit bannad serven förut? aldrig inte äns en varning

Senast ändrad:
Du skulle kunna utveckla dina svar! Jag tycker att du främst kan utveckla på frågan: Varför just du ska bli servervakt. Visa att du verkligen vill bli servervakt och lägg lite mer tid på den ! :D
Lycka till!

Mvh, Edde

Du skulle kunna utveckla dina svar! Jag tycker att du främst kan utveckla på frågan: Varför just du ska bli servervakt. Visa att du verkligen vill bli servervakt och lägg lite mer tid på den ! :D
Lycka till!

Mvh, Edde
Skrev lite mera, ska försöka att komma på lite till annars Tack! :)

Du har redan en staff ansökan uppe, bra om du bestämmer dig för en av dem och går all-in för det!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka