Nekad Itz_Slipstream | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/

Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411

Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767

Vem var det som bannade dig? travzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: mass vdm ~Travzy. Återstår: 8 dagar 19 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på securitas när dem försökte tasera mig och det hände ett par gånger och däerför brött mot VDM regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på ikea carmeet och gjorde en burnout och då sa securitas åt mig men jag slutade inte och sen började jag sladda runte dem men krockade inte i nått men då hoppade 2 av dem framför min bill som åkte rätt så fort för jag tvärnita och hann endå inte bromsa in utom körde in i dem och d började alla skrika och försöka ta fast mig med taser och blockera med sinna bilar och jag ville bara bort sa jag körde runt ikea och skulle presic ut ur parkeringen och då hoppar en till securitas framför min bil som åkte i typ 120 så han blev på körde och då bara åkte jag ut på motorvägen och stack och nån minut senare blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså tekniskt sätt så är det felaktigt för dem liksom hoppade framför min fortfarrande bil vilket borde vara failrp för dem värnar inte för sitt liv men jag körde ju förfort så kan se hur det är mitt fel också men jag blev ju bannad för vdm och det var ju det jag gjorde så den är väl inte felaktig antar då

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var välditg länge sedan jag blev bannad men kommer ihåg att det va några felaktiga rdm och pratar ooc och några större som snor pengar från autoexperten och powergamming men all var när jag var ny på rp (vilket inte är en bortförklaring jag visste reglerna)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja försökt att inte köra på dem och kanske tagit det lite lugnare när jah skulle sticka där ifrån så att ut ifall att nån hoppade framför mig så kunde jag bromsat in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta det lite lung när jag kör och speciellt när det är folk som går på fot nära mig och inte trigga securitas arbetare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka