Nekad Itz_Slipstream | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/

Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411

Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767

Vem var det som bannade dig? det stog inte vem som banna mig bara varför

Hur lång tid var din ban? det står inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrecpect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skrev att visa staffs ibland är dumma i huvudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag skrev hur det hade hänt en grej med en staff tidigare den dagen och medans jag skrev så slängde jag in meningen " visa staffs är dumma i huvudet" för jag var lite sur och tänkte inte mig för vad jag skrev och när jag skickade det så blev jag bannad för staff disrecpeckt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså egentligen så var den inte felaktig men jag tror att en ban var lite hårt kanske skulle fått en varning först men men.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad eller fått varningar på discord servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skrivit den oschysta meningen "vissa staffs är dumma i huvudet"

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska respektera staffs eller det visste jag redan men man ska typ tänka sig för vad man säger och skriver.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka