Nekad Itz_Slipstream | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/

Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411

Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767

Vem var det som bannade dig? travzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: mass vdm ~Travzy. Återstår: 14 dagar 20 timmar 10 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på ett par securitas arbetare och det är mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bettede mig dåligt så securitas blev sura på mig så jag flydde och medans jag flydde så körde jag på 3 personer efter varandra som nästa hoppade framför min bil och sen blev bannad för vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt för jag körde ju på dem tar all skuld på mig skulle ha kört bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var typ 2 år sedan så kommer inte ihåga alla men några var rdm, powergamming och några ,felaktiga pratar ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte kört på dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag defenitivt att aldrig köra på folk men det visste jag redan men nu vet jag hur jobbigt det är när man blir bannad för en sån sak

Har du läst våra regler? Ja

fan hoppas den blir godkänd måste sen gölra en för dc också vill så gärna spela med min vänner ångrar stort det jag gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka