Nekad Itz_Slipstream | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/

Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411

Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767

Vem var det som bannade dig? travzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: mass vdm ~Travzy. Återstår: 7 dagar 19 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på ikea carmeet och gjorde en burnout och då sa securitas åt mig att sluta men jag slutade inte och sen började jag sladda runte dem men krockade inte i nått men då hoppade 2 av dem framför min bil som åkte rätt så fort för jag tvärnita och hann endå inte bromsa in utom körde in i dem och då började alla skrika och försöka ta fast mig med taser och blockera med sinna bilar och jag ville bara bort sa jag körde runt ikea och ut på motorvägen och stack och nån secund senare blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som körde på dem

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var väldigt länge sedan jag blev bannad men kommer ihåg att det va några felaktiga rdm och pratar ooc och några större som fear rp och powergamming men all var när jag var ny på rp (vilket inte är en bortförklaring jag visste reglerna)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut bara inte rettat upp dem men vad kan jag göra nu liksom gjort är gjort ångrar det stort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja presic som jag lärt mig med alla bans om nått liknande skulle hända att securitas är sura på mig så kommer jaga försöka sticka ut att köra på nån men såklart så planerar jag inte att få dem att bli arga.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka